Jasså nu skiner solen?

0kommentarer

Tack och lov blev jag och Hector räddade av snälla Sandra som hämtade oss i bil och skjussade oss till KTC så vi slapp bli dyngsura. Nu har jag, lagom tills dess att himlen är mestadels blå och solen skiner och torkar blöta gator, inhandlad ett något för stort regnställ (men vadå, jag vill få plats med varma kläder inunder) för 79 kronor samt ett par svarta regnstövlar för 99 kronor, alltsammans på JULA här i Skara. Perfekt. Nu slipper jag bli blöt.

Vi har hunnit gå förbi den ena körskolan, den andra hade inte öpppet och då den väl var det hade inte vi tid. I den första stod en virrig tjej som var nyanställd och inte hade någon aning om någonting överhuvudtaget, men jag fick ett kort till han som ägde stället i alla fall. Det kändes mindre seriöst men jag ska passa på och kika på det andra i vilket fall som helst.

Strax bär det av till Ica. Nu ska vi äntligen få ta och handla hem saker att ställa i kyl och frys. Lycka.

Kommentera

Publiceras ej