Dumma virus!

0kommentarer

Dumma virus, ni bara förstör! Och nu menar jag inte den digitala sorten. Hade lite feber och allmän trötthetskänsla igår men klarade av jobbdagen ändå, däremot idag fick jag säga stopp. Vid lunch erkände jag mig besegrad och begav mig hem. Tror det var klokt, jag fick sova lite, äta, vila och hoppas på en bättre dag imorgon. Ska dessutom övningsköra så jag hoppas verkligen att jag mår tillräckligt bra! Annars får vi göra en enkel övning utan trafik. Start i backe eller kanske backa runt hörn... Det verkar bra saker att kunna.

Lite vettiga saker har jag lyckats göra hemma ändå. Betalt hyran, beställt kurslitteratur till rehabkursen samt skickat in mitt bidrag till Stockholms stadsbiblioteks vampyrnovellstävling som jag skrivit om tidigare här på bloggen. Vi får hoppas på att de gillar min tolkning och mitt annorlunda sätt att skriva på. Mottot denna gång har varit kort, kraftigt, innehållsrikt! Om det är så att jag inte vinner och tävlingen är avgjord så lägger jag upp den på Kapitel 1 så att ni kan få läsa den. Ska även försöka göra klart stallboken.

Host host på er!

Kommentera

Publiceras ej