I'm an egg, I'm an egg, I'm an egg!

0kommentarer

"I'm an egg, I'm an egg, I'm an egg!" sjöng jag och gjorde min egenuppfunnna sittande äggdans medan jag spelade Igniter, en hero i BLC som nu i påsktid kan kallas för Eggniter och se ut som ett grannt målat påskägg.

Har nu även fått spela en jätterolig match settlers och ser fram emot mer konstiga bräd- och datorspel. Detta är varför lan äger! Vi svängde förbi Ica Maxi tidigare idag, tack Yoghurt, och köpte hallonpaj och godis som jag har proppat ner i ett stort påskägg som jag tänkte ge till mormor imorgon. Så, om mormor läser detta, kan du låtsas vara överraskad då? Och om mamma läser detta, avslöja ingenting!

Hihihi, nu, alldeles sockerrusig på en chokladkanin ska jag störa Fluffigt lite när han spelar Portal 2.

Kommentera

Publiceras ej