Kapitel 8. Kaos

3kommentarer

Det är fredag och därmed min officiella utgivningsdag för ett kapitel på min bok Stall Blåklinten.
Klicka in här för att läsa det åttonde kapitlet.

Detta kapitel är skrivet med tydliga minnen ifrån min egen tid som gruppledare på Skutan när jag var yngre... De flesta föräldrar är jättesnälla och vill gärna engagera sig bara de vet vad de ska göra, men vissa är verkligen jobbiga! Främst de som är på tok för rädda.

Jag skulle behöva fler unika besökare som kikar in på min bok, så har ni läst min blogg lite då och då men ännu inte vågat er in, passa på att klicka in och läsa ett kapitel idag! Detta kommer hjälpa mig att få den utgiven om jag har lite tur.

3 kommentarer

lucke

03 Sep 2010 14:57

hejsan, trevlig blogg du :)

Ardente

03 Sep 2010 20:46

Det var trevligt skrivet av dig ^^

Mamma

04 Sep 2010 08:23

Jag har inte läst boken på länge, så nu hade jag fleera kapitel att läsa, härligt!

Bäst var dock att Junker fick vara med på ett hörn... världens-jätte-mycke-sötaste-häst!

Kommentera

Publiceras ej