Harry Potter - igen

1kommentarer

Jag måste ha läst om de första Harry Potterböckerna säkert 20 gånger utan att det är någon överdrift. Det bästa med dem är att de är så beroendeframkallande att jag måste fortsätta läsa uppföljaren så snart den nuvarande boken är slut. Det enda som är dåligt med dem är att det inte finns fler än sju böcker och att de första böckerna är så tunna! Jag vill ha mer mysiga detaljbeskrivningar och fler lektioner beskrivna, det är så roligt att läsa om!

Första boken läste jag ut inom 24 timmar igår och nu är jag fast på tvåan. Jag som hade en massa andra planer på vad jag ville göra, som att rita, skriva, börja arbeta med PBL-fallet och städa, men nu lockar ju en lässtund i sängen med ett varmt mysigt täcke så mycket mer!

Jag får helt enkelt variera mig.

1 kommentarer

Malin

30 Sep 2010 12:32

Jag är också fast i dem nu sen ett tag tillbaka. Men är på sjuan :P

Kommentera

Publiceras ej