Ny hemsida

0kommentarer

Nej, jag ska inte byta blogg eller liknande, men jag har skapat mig en ny hemsida, helt och hållet dedikerad till allt jag ritar och målar.

När jag pluggade till 3D-grafiker skulle man ju ha en egen hemsida, en portfolio, där företag och andra skulle kunna gå in och se vad man klarade av att prestera. Jag klarade inte av att prestera dessvärre, speciellt inte med pressen och kraven, utan jag blev lidande av vad som populärt kallas för "vita papperetsyndromet" fastän det gällde allt estetiskt.

Av en slump hittade jag till weebly.com där man kan skapa en enkel och fungerande hemsida fruktansvärt snabbt och jag är hitills mycket nöjd med resultatet. Det viktigaste för mig var att jag skulle få lov att lägga upp allt mitt ritade innehåll, vilket är något jag inte får göra här på bloggen, och föredrar att inte göra på deviantart. Nu talar jag om den lilla, men dock, mängd hentai som jag ritar utöver allt annat. Jag har ett konto på hentai-foundry, men det känns så tråkigt att inte få lägga ut allt det jag gör på samma ställe, speciellt när folk frågar efter vad man har ritat och om det är något de kan få se. På min nya hemsida finns också en sektion dedikerad till mina skisser, något som jag tycker är jätteroligt eftersom jag sällan lägger upp sådana bilder. Folk vill se saker i färg, åtminstone på communitys som deviantart där det helt enkelt finns för mycket bilder!

Så, kika gärna in och titta om ni vill, adressen är www.ardente.weebly.com
Ibland kommer jag lägga in nya bilder här på bloggen, men vill ni få se en större variation skulle jag alltså rekomendera den nya hemsidan, min portfolio om ni så vill.

Kommentera

Publiceras ej