Kläder...

0kommentarer

Jag brukar aldrig prata kläder. Generellt avskyr jag att gå i affärer och kolla på kläder, och att hitta skor ska vi bara inte tala om. Det är hopplöst! Jag hittar aldrig något jag gillar, men nu, nu har jag hittat det ultimata klädstället.

www.swedenrock-online.se

Hector och jag satt och gottade oss åt deras katalog och kunde nästan hitta minst en sak på varje sida som vi ville ha. Jag fick pröva hennes fantastiskt fina svarta klänning och insåg att jag måste spara ut till långt hår den här gången, jag jobbar på det för övrigt. Jag funderar nu på om jag ska börja skriva en önskelista redan nu med vad jag vill ha och börja inkludera saker ifrån Swedenrock Online. Alternativet är att börja lägga undan pengar i en speciell klädpott. Tyvärr är det ju så, snygga kläder kostar pengar. Åtminstone det som jag och Hector tycker är snyggt!


Kommentera

Publiceras ej