Har Ardente blivit emo?

1kommentarer

Sedan igår kväll har jag ett långt smalt rött sår tvärs över handleden och nu frågar jag er om jag har jag:

a) bestämt mig för att bli emo och skurit mig i handleden
b) tappat en osthyvel på handleden
c) knuffat ner en Illidan ifrån min famn samtidigt som Illidan ville vara kvar i famnen

Rätt svar är c) knuffat ner en Illidan ifrån min famn samtidigt som Illidan ville vara kvar i famnen! Ett tips inför framtiden, om din katt ligger i din famn, se till att lossa alla tassar med tillhörande klor ifrån dig i god tid innan du ska försöka putta ner katten ifrån dig. Illidan grabbade tag i det första han fick tag på, så igår hade jag fem snygga och mycket raka rivsår tvärs över handleden varav 1½ fortfarande syns idag.

Till Ann, Illidans andra mamma, kan jag meddela att Illidan har utmärkta klor i fullgod kondition och skarphet, ett rovdjur att frukta över allt annat. Ja om det inte var för det där med att han saknar instinkten att döda fullständigt.

1 kommentarer

Ann

31 Oct 2010 12:04

Goa Illidan :) Tur att han inte har "dödarinstinkten" alla fall ;)

Kommentera

Publiceras ej