Sommarjobb

0kommentarer

Det börjar bli dags att tänka på att söka sommarjobb.
Eller, det har det varit länge, men nu börjar det verkligen krisa! Det är blott några få månader kvar tills sommaren är här, och jag måste verkligen få ett arbete så att jag kan lägga undan pengar tills dess att jag kommer in på min utbildning och kan flytta till Skara.
Idag har jag sökt inte mindre än åtta olika tjänster på Gröna Lund, detta tack vare deras nya ansökningssystem där man helt enkelt väljer vilka tjänster man vill söka och i vilken ordning. Jag hoppas att jag får ett arbete där, för nu har jag sökt de tjänster som jag tror att jag skulle ha riktigt roligt med.
Det fanns en, min favorit än så länge, ballongförsäljare! Jag har sett dem tidigare, de går omkring med en enorm klase ballonger fastsatta runt midjan. Det ser riktigt roligt ut, och jag som är så fånigt förtjust i färgglada ponnys och dinosaurier skulle vara i himmelriket.

Vi håller tummarna!

Kommentera

Publiceras ej