Överraskning!

0kommentarer

När jag kom hem idag efter arbete och gym så log min pojkvän glatt och sade att han hade en överraskning åt mig. Så jag tittade mig omkring och försökte utröna var han hade gömt choklad någonstans, för det är nämligen alltid min första tanke. Så tittade jag ner på min stol och där fann jag en Härliga Hund, men det var tydligen inte rätt överraskning, för han bad mig att fortsätta leta.

Så jag tittade mig omkring, och petade lite på klädhögen som låg på min stol och försökte hitta något ovanligt i lägenheten. Och till slut, mitt framför ögonen på mig, så fann jag en sprillans ny mp3-spelare! Som jag har längtat efter en mp3-spelare med fungerande hörlurar och som framförallt laddas med usb-kontakt istället för med batterier. Den är svart, den är stabil och den kommer bli min nya kompis när jag ska plugga, gymma och åka kollektivt.

Tack söt!

Kommentera

Publiceras ej