Mitt namn är härmed Ardente

3kommentarer

Jag ber att få gratulera mig själv på min egen nyfunna namnsdag. Den 17:e mars kommer hädanefter vara min namnsdag då det är just idag som jag har fått godkänt av skatteverket att ha Ardente som tilltalsnamn.

Personbeviset dök upp idag med posten, och jag nu ser jag fram emot att få förnya mitt leg bland en massa andra saker. För det krävs dock att jag tar en ny bild till mitt leg, och eftersom den förra bilden blev helt okej antar jag att den nya riskerar att bli som alla andras blir mest, en avbild av någon som skulle kunna vara en seriemördare. Allra minst!

Grattis till mig på min namnsdag!

3 kommentarer

Ida

17 Mar 2010 21:54

GRATTIS :D

Magnataur

18 Mar 2010 05:49

More like Tardente, am I right??

Ardente

18 Mar 2010 08:54

@Magnataur: what? =P

Kommentera

Publiceras ej