Komplettering inför studierna

0kommentarer

Glöm inte att komplettera med upplästa betyg och dylikt! Slutdatumet är den 21 juni, och då tas alltså inga fler dokument emot.

Jag har nu hittat båda mina betygsdokument som tillsammans höjer mitt snitt med 1.0.

Räknat med de här 2.5 meritpoängen som man kan erhålla, har jag då ett snitt på 19.78. Som man säkert förstår om man räknar lite på det hela så är mitt snitt inte så väldigt imponerande. Så går det om man har många svåra kurser och en släng av körtelfeber och annat i slutet av gymnasiet. Nåväl. Jag räknar inte med att komma in på mina betyg, de allra flesta kan tillgodoräkna sig 2.5 poäng. Det är som sagt till högskoleprovet som jag sätter mitt hopp.

Adressen som man skall skicka sina kompletteringar till är enligt studera.nu
Antagningen
833 82 Strömsund

Nu ska jag rädda min almanacka och telefon ifrån min katt.
Och storstäda tänker jag göra ändå!


Kommentera

Publiceras ej