Mardrömmar hela morgonen

0kommentarer

Min dag började med att jag drömde en mardröm, vaknade upp obehaglig till mods och tittade trött och förvirrat omkring mig. Till slut fastnade blicken på Illidan som låg vid min fotända och snabbt placerade jag en kudde hos honom, vände på mig och lade mig på den istället bredvid honom och somnade om. Inga fler mardrömmar! Jag tror han är magisk.

Min andra mardröm denna morgon att ta tag i är CSN. Det jag avskyr med CSN är att de sparar mailkonversationer men inte skriver loggar när man pratar direkt med dem. Detta har i varje fall lett till att jag har lite problem när det kommer till att studera på eftergymnasial nivå. De vill se betyg och studieförsäkran ifrån min förra skola, Nackademin, varpå jag fick ringa idag på morgonen för att ordna detta.

Nu har jag pratat med kansliet, och de ska skicka beyg och studieintyg. Jag har godkänt under den tid jag har studerat där, men sedan måste jag övertyga CSN om att så är fallet. Inte blir det bättre av att jag blir riktigt förvirrad av alla poäng hit och dit, terminer, meriter, kurser och alla andra saker som man uppenbarligen måste ha koll på.

Förhoppningsvis skulle brevet dyka upp imorgon, jag hoppas det kommer ordna upp alltsammans.

Kommentera

Publiceras ej