Bokframsteg

0kommentarer

Framsteg på flera vis med min bok Stall Blåklinten, som troligen kommer bli den första av mina böcker att faktiskt bli ordentligt klar, läst och förhoppningsvis någon dag publicerad. Jag skriver mycket mer på den nu när den ligger uppe på Kapitel 1, och för er som missat det kan ni läsa den här. Jag har lagt upp tre kapitel än så länge och publicerar ett nytt på Kapitel 1 en gång varje vecka.

Det som var det stora framsteget, det låg i att jag kan se att min bok har klättrat rejält på listorna. När jag började kika i Barn och Ungdomskategorin under Mest Lästa Böcker, då låg jag i mitten någonstans på sida 21. Nu ligger jag högst upp på sida 11. Varför? Därför att jag gjorde som alla andra gör och bad mina vänner gå in och läsa boken. Vissa av dem tog det hela ett steg länge och skapade konton för att kommentera boken, och detta tror jag bidrog till att den blev så mycket populärare. Eller, populär och populär. Jag har fortfarande "bara" 68 visningar på den, men det går framåt, för det finns mycket böcker på Kapitel 1!

Så ni andra som läser min bok och uppskattar hästböcker, ni hjälper mig massor om ni skapar ett konto på Kapitel 1 och ger min bok högsta betyg och läser den, för då klättrar jag högre upp på listan och har större chans att bli läst och uppmärksammad. Puh. Det är ett litet meck detta. Och har man ingen som gör reklam åt en, ja då får man göra det själv!

Kommentera

Publiceras ej