Redan uppgifter kvar att göra

0kommentarer

Hur lyckas jag?
Jag som har en bra kalender, massor av tid, böcker, block och pennor i mängder, lyckas ändå inte dela upp mitt skolarbete på ett bra sätt. Matematiken har jag kommit ikapp med, gjort klart det som ska vara genomräknat tills imorgon, men fysiken är jag ohjälpligt efter i. Antagligen gör det inte så mycket, då jag är aktiv på lektionerna och förstår vad det är vi går igenom, även om jag inte hunnit med att räkna på det ännu. Och med min och Idas pluggdate på fredag kommer nog min planering att gå i lås ialla fall. Åtminstone vad det gäller skolarbetet.

Det finns ju dock saker jag absolut inte har hunnit med. Min karaktär till min webcomic, min hemsideskiss till densamme, färglägga klart min harpya någon gång inom en rimlig framtid, städa, brodera, skriva. Jag tror att listan kan göras näst intill oändlig.
Jag tänker skylla alltsammans på allt arbete jag lade ner på bannern. Absolut inte på alla Grey's Anatomy avsnitt som jag har titta på den senaste veckan. Jag borde fundera på att inte ta med mig min dator till Skara. Eller åtminsone avinstallera alla former av mediaspelare.

Kommentera

Publiceras ej