Headers till stallets hemsida

4kommentarer

En dag blev jag inspirerad att försöka få lite hyffs på stallets hemsida. Den är tråkig, omodern och svårarbetad. Visserligen är det mycket arbete kvar med kodning och annat, arbete som jag inte heller kan göra helt själv, men jag kände ändå att det kunde vara lite roligt att börja fundera på nya designer och lösningar.

Jag har inte mängder med besökare på min blogg, men ändock några som jag bryr mig om. Jag skulle behöva konstruktiv kritik på mina två följande designer av er. Jag har försökt att få min design stilren, vilket är något jag otroligt sällan lyckas med för övrigt, men försöker samtidigt få visa någon slags bild av vad Skutan är för något.

 



Vilken av dem är bäst lämpad? Eller borde jag bara börja om från början med en helt annorlunda design?


4 kommentarer

Emma.A

25 Jan 2010 18:01

Hej, fina headers =) Jag rider på Skutan, förutom ridning/hästar & fotografering så är jag intresserad i design/redigering.Jag undrar vem jag ska mejla för att fråga om man får göra blogg designer till deras blogg?

mamma

26 Jan 2010 14:44

Jag föredrar det nedre alternativet, det är "renare" på nåt sätt. Samtidigt är det fint med den blå bakgrunden på den övre... Hmm... inte lätt!

Ardente

26 Jan 2010 23:57

Hej Emma!

Jag har hand om Skutans hemsida samt deras blogg, så det är i sådana fall mig du får vända dig till. Dock är inte bloggen i behov av någon renovering för tillfället, den är precis ny och jag är nöjd med resultatet. Dock kanske det kommer att finnas behov av annan design längre fram i takt med att hemsidan utvecklas. Om behovet infinner sig så kommer det att annonseras.

Emma.A

08 Feb 2010 18:03

Okej, tack för snabbt svar (:

Kommentera

Publiceras ej