En natt till ensam, jag behöver underhållning

1kommentarer

Sista natten nu, innan Fluffigt kommer hem igen, så nu gäller det att hålla sig sysselsatt. Lina och jag gjorde köket skinande rent innan det blev dags för de sista Family Guy avsnitten, och då hon begav sig hem igen passade jag på att gå förbi min mormor och Illidan.
Han är för gosig den där katten, så otroligt social. Jag blev dock en smula fövånad idag. När jag lade mig ner bredvid honom, med ansiktet nära honom, så sträckte han ut tassen mot mitt ansikte. Med alla de vassa klorna synliga. Jag blev med andra ord lite smått undrande, om han försökte visa att han ville ha bort mig, eller vad det nu var frågan om. Tills jag upptäckte att han försökte få tag på lite av min lugg! Så snart han hade fått tag i en hårttest med tassen satte han nämligen igång med att gladeligen tvätta mig med sin sträva skära tunga!

Nu ska jag se till att hitta underhållning för resten av kvällen. Av en händelse innan jag skulle logga in för att skriva här, fick jag se en blogg som länkade till ett klipp om hur Avatar gjordes. Äntligen! Jag har väntat på att det ska släppas lite fler sådana. Jag letade som en galning efter liknande klipp så snart jag sett den, men jag antar att jag var lite väl tidigt ute. Jag har ju studerat 3d-grafik innan jag började försöka komma in på djursjukskötarlinjen, så jag kan inte låta bli att fascineras över hur 3d-tekniken utvecklas inom film.

Jag delar med mig av klippet här, men som sagt, kommer någon på något jag kan roa mig med, säg gärna till. Såvida ingen kommer med ett dåligt förslag. Till exempel att jag kunde passa på att diska. Dels tycker jag att det är fruktansvärt tradigt, och sen så är det redan gjort.


1 kommentarer

HANNAH

24 Jan 2010 06:17

Nej men vad roligt :) härligt! jag letade mest efter Neytiri och så för hon är så vacker och så dök denna upp :) Kanon ju! fråga gärna på något i min frågestund där min kille svarar istället!

Kommentera

Publiceras ej