Tankesätt när man skall passera förortsgäng

0kommentarer

Min pojkvän Fluffigt får ibland för sig att yppa sina tankegångar helt öppet. Ibland är det fruktansvärt plågsamt, som när han får för sig att meddela mig sin nya Magicstrategi, men då och då är det hysteriskt roligt.

Okej, först måste jag förklara min tankegång litegranna. Det finns ett tankesätt som brukar ges som förslag när någon är nervös och ska hålla ett föredrag inför en stor publik, och det är att föreställa sig sina åhörare i bara underkläderna. Detta ska alltså göra en mer avslappnad när man får chansen att tänka på det lite humoristiskt. Åter till min historia.

Vi var på en promenad tidigare idag igen, och då vi gick förbi två stereotypa förortskillar. Knappt har vi passerat dem förrän Fluffigt börjar skratta och utbrister: "jag föreställde mig precis att de gjorde Tunak Tunak-dansen!"
För er som inte vet detta, är Tunak Tunak-dansen det bästa som hänt sedan Dance Evolution med över 136 miljoner träffar på youtube... Det är även dreaeneis dans i WoW, så populär blev den.

Så om ni någonsin känt er nervösa över att passera en grupp människor, någon obehaglig typ med ouppfostrad jycke eller tala inför publik, föreställ er inte dem i underkläderna. Föreställ er att de gör Tunak Tunak-dansen!

Titta på videon och skratta.
Den riktiga dansen börjar runt 1.12 strecket, så det är fullt tillåtet att hoppa fram.

 

Enligt uppgift är det inte fullt lika effektivt att föreställa sig att den läskiga gruppen dansar till Michael Jacksons Thriller.

Kommentera

Publiceras ej