Morgonmuffins

0kommentarer

Innan frukost satte jag igång med att baka muffins, och inte vilka muffins som helst, utan ett försök till tigerkaksmuffins, fast med muffinssmet. Alldeles strax ska jag och Fluffigt iväg in till stan för att senare åka och fira honom och hans tvillingsyster, och till denna samling tänkte jag ta med mig nybakta muffins. Jag delade upp smeten i två delar och smaksatte dem olika, den ena halvan med vanillinsocker och den andra med kakao. Dekorerade med smält blockchoklad och en smula strössel. Mums!

Visst ser de goda ut, trots dålig bildkvalité? Då skulle ni se hur bilden såg ut ifrån början. Scrolla ner för att se förvandlingen.


Tyvärr är det ju så att ens bilder inte kan bli bättre än ens kamera. För trots att jag tycker otroligt mycket om min lilla silvergrå kamera jag fått ifrån min mor så räcker den inte alltid till. Men den är söt. Jajemensan.

Kommentera

Publiceras ej