Dans-matte-träning

0kommentarer

Eller snarare träning på dansmattor och sedan en massa räknande.
I och med att jag inte riktigt vet vad jag vill träna, eller vilka möjligheter till träning jag har tid, tillgång och råd till i Skara, har jag nu bestämt mig för att helt enkelt köra ett pass på dansmattan varje dag istället. Min vän Gargoil, Lord of the Dansmatta, skulle ha varit stolt. Om han visste om att jag gjorde detta. Än tänker jag inte berätta något dock, jag måste i alla fall ha lyckats hålla på mina träningspass en vecka i sträck.

Hela dagen har jag varit duktig känns det som. Jag skrev mig en lång Att Göra Lista, och därefter har jag tagit tag i saker på den och bockat av. Man ska inte underskatta sådana listor. Även om ordning är trivialt och mästaren behärskar kaos, kan det vara skönt att få sortera ut de saker man behöver göra, och sedan väl på papper kunna urskilja vilka saker som faktiskt bör prioriteras.

Kommentera

Publiceras ej