Uppdaterad tentaplanering...

1kommentarer

Jag glömde visst att tala om att jag har flera sidor glosor att träna på. Nu har jag lagt till det på bilden och passat på att stryka läkemedelsräkningen. Jag gjorde om alla uppgifter vi fick att träna på och hade inte ett enda fel. Förhoppningsvis innebär det att jag kommer tycka att provets räkneuppgifter är lika enkla att förstå sig på.

Nu ska jag ta mig en promenad ner till Citygross som har öppnat här. Jag är i behov av morötter och mjölk. En vis människa har upprepade gånger talat om för mig att det är bra att ta promenader, speciellt när det är ljust ute under de mörka årstiderna. Kondition, fokus och humör skall alla bli bättre enligt uppgift. Så det gör jag. Tack mamma.

1 kommentarer

Mamma

02 Dec 2010 17:14

läkemedelsräkningen kommer gå så bra så! Jag minns när du satt hos mig på jobbet och jag för att sysselsätta dig, bad dig räkna ut dropptakt på nåt jag skulle administrera... En läkare skulle visa sig på styva linan och räkna han med, och du var snabbast.. trots att du inte ens visste hur "formeln" för droppräkning var. Minns inte hur gammal du kan ha varit, men jag tippar på 13-14 år.

Kommentera

Publiceras ej