Så typisk

1kommentarer

Är det inte typiskt alltså?
När man väl ska till att få sig en rejäl sovmorgon, då går det inte.

Svårt att sova, vaknar efter vad jag tror är flera timmar men som visar sig vara en tjugo minuter av att min katt får spunk och leker vilt runt hela lägenheten i minst en timma. Sedan stal jag hans leksaksboll ifrån honom.
Sedan någonstans i tidig gryning hoppar tidigare nämnda katt upp i min säng och kurrar högljutt och trampar över hela mig med sin leksaksråtta i munnen. (Tack Ann, han älskar sin råtta, men kan han inte älska sin råtta på kvällen istället?)
Slutligen började plogbilen sladda runt utanför mitt fönster något senare.

Så... Jag har alltså hunnit vara uppe ett tag, hunnit äta en god frukost, hunnit göra en massa skolsaker jag brukar glömma bort och har dessutom letat fram räkningarna jag ska betala innan det bär av mot Stockholm på tisdag. Det visade sig att de morgontidiga störningarna kanske var riktigt bra?

1 kommentarer

Katja

17 Dec 2010 14:08

Heheh.. Man kan göra typ vad som helst med Gucci (hon med hatten) så den var kvar där tills vi fotat klart. :)

Kommentera

Publiceras ej