Paketet är i göteborg...

0kommentarer

Senaste uppdateringen om mitt paket med Cataclysm, Collector's Edition. Ja, vill man ha så tar det tid. Det ligger just nu på posten i Göteborg (vilket ju inte är så lång ifrån där jag bor NU, men det spelar ingen roll, för Fluffigt tänkte inte på att skicka paketet hit till Skara) och enligt Fluffigts beräkningar så bör paketet vara framme i morgon. Då måste jag bara vänta på att min kära fästman hämtar ut det - och vad gör jag om han inte hinner det för att han pluggar och sen jobbar? Får man lura sin pojkvän att skolka så att han kan hämta ut ett tidskrävande spel åt sin fästmö?

Oavsett så är det många timmar kvar tills jag får börja med Cataclysms utmaningar. Blev riktigt taggad när jag läste mera om de olika guildachivementsen man kan få. Så... jag behöver hitta på saker att göra tills dess. Som att vänta på att pastan ska bli klar, och kanske sätta tänderna i lite PBL?

Kommentera

Publiceras ej