Nytt år, nya möjligheter!

0kommentarer

Tack Ann för önskningar om ett gott nytt år, Illidan och jag önskar dig och Illidans släktingar ett gott nytt år med hopp om nya fanTASStiska möjligheter. Jag sitter här nu, drygt en tjugo minuter före tolvslaget och ska strax ta på mig varma kläder och tillsammans med Fluffigt bege mig ut på gärdet för att titta på fyrverkerierna. I år känner jag mig riktigt förväntansfull inför det nya året. Det finns mycket att se fram emot. Allt det nya spännande vi kommer att få göra i skolan med fler praktiska moment, möjlighet att träffa framtida arbetsgivare, praktik och kanske sommarjobb på klinik. Privat hoppas jag på att bli bättre på att rita. Jag vill engagera mig mer i Hazard LAN-förening och bli bättre på att uppdatera bloggen med spännande händelser ifrån min skoltid. Givetvis finns det andra privata löften jag ger mig själv och mina närmaste - men de håller jag för mig själv. En sak kan jag berätta. Jag ska köpa mig en liten fin anteckningsbok, och varje gång jag får en bra idé ska jag skriva eller rita ner den. Gott Nytt År önskar Ardente och Illidan!

Kommentera

Publiceras ej