Hector har åkt...

0kommentarer

Nu har Hector åkt hem för att imorgon bege sig mot varmare klimat i Egypten. Och jag saknar henne redan. Trots att hon för tillfället har halsfluss och luktar sjukdom lång väg.

Sista tentan är avklarad.
Våra underbart varma och mysiga turkosa SLU-tröjor har kommit.
Luciasång i skolan och i kyrkan var vackert och juligt, även om det inte är lika roligt som morbrors årliga julshow...
Jag har köpt julklapp till Illidan, men jag tänker inte skriva vad det är för då skvallrar säkert någon!

Trots några dagar av lektioner i näringslära börjar det verkligen kännas att det drar ihop sig. Snart är hela första terminen avklarad och jag och Illidan ska få åka hem. Jo, jag kan berätta vad Illidans julklapp är. Två färgglada bollar med fjädrar på. Jag vet ju att ni inte kan berätta för honom om dem i förväg, men inte försöka berätta för honom med teckenspråk eller bilder nu! Alltså, jag tror jag håller på att bli lite smått galen. Crazy Catlady rent utav.

Kommentera

Publiceras ej