Skutans hemsida uppdaterad

0kommentarer

Äntligen klar med att gå igenom Skutans hemsida och kolla så att allt är uppdaterat. Jag insåg bland annat att vår mailadress inte stod på ett enda ställe på hela hemsidan! Snacka om failande från min sida. Själv hade jag ju inte tänkt på det, alla jag känner som är engagerade i Skutan kan mailadressen utantill så det slog mig aldrig att den fattades.

Valberedningen har fått en egen mailadress nu, så ni som är engagerade i Skutans Gård och är medlemmar kan nu maila era nomineringar till [email protected].

Slutligen så fick jag uppdatera häst och kaninstatusen. Det stod till exempel att kaninen Alex hade fått en ny kompis. Den kaninkompisen togs av en räv för ett halvår sedan. Och jag brukar ha mage att klaga på dålig uppdatering!
Nu är i alla fall det mesta tiptop och informationen ska vara korrekt. Ni kan ju gå in och kika, klicka här.

Kommentera

Publiceras ej