Regn och rusk

0kommentarer

Igår natt var den absolut första natten här som det regnade. Det riktigt vräkte ner! Jag är ju sådan att jag tycker att det är hur mysigt som helst när det smattrar mot rutan där utanför, gärna så att vinden viner också, för då kurar jag ner mig lite djupare under täcket och gosar ner mig mot kudden.

När jag vaknade någon gång mitt på natten så hade jag en liten sömnig vit hårbull som hade placerat sig vid min huvudkudde. Precis som den första natten själv hade Illidan till slut kommit och lagt sig hos mig. Då duger inte fotändan! Nej nej, han lägger sig så tätt emot mig han kan och sen toksover han. När man toksover vaknar man till exempel inte av att Matte går upp ur sängen.

Nu ska jag göra iordning frukost åt mig och Illidan, sedan blir det till att städa vidare i lägenheten så den är någorlunda presentabel. Kanske väntar besök idag. Tänkte publicera lite bilder ifrån flytten senare idag, och när allt är färdigstädat kommer det givetvis bilder ifrån lägenheten också, för jag vet att ni vill se dem!

Kommentera

Publiceras ej