Presentation - Illidan

0kommentarer

Jag fick lite inspiration ifrån en annan blogg där bloggaren berättade att det var en god idé att låta sina läsare lära känna en lite bättre via en presentation. Jag tyckte det var en bra idé och redan igår lade jag upp bloggens beskrivning under mitt namn till vänster på bloggen. Det var väl fint? Vad gäller presentationen tyckte jag att det inte räckte med att bara skriva om mig, en stor del av min vardag handlar ju om min katt också. Därför låter jag Illidan få gå först ut och berätta om sig själv. Han viskade i mitt öra och jag skrev ner hans tankar helt enkelt.

Namn: S*Månlyckans John Mayall

Nygivet namn: Lussekatten Illidan den Eminente
Det han aktivt kallas: Illidan
Det vi ibland säger: Knaskatt, Tröttkatt, Katten

Ras: norsk skogskatt
färg: bländande vit
nosfärg: rosa
trampdynefärg: rosa

Favoritleksak: laserpekaren!
Andra leksaker som går an: plastbollar, papperskassar, skokartonger, flyttkartonger, fisk på spö och den lilla röda mattan
Bästa sovplatsen på dagen: på scannern
Bästa sovplatsen på natten: i mattes säng

Äter: Whiskas mjukmat och Whiskas torrfoder. Herrn har en känslig mage och ska inte byta omkring för mycket.
Favoritgodis: Godis mot tandsten han fick hos veterinären samt leverpastej.

Påtvingat motto: "I'm deaf, not blind"
Pratar: Massor!
Lyssnar: Kan jag inte se er finns ni inte.
Personlighet: social, kelsugen och i stort behov av att vara precis just där matte är.
Illidan kan: gå i sele, tricks på komando (ibland med rätt godis) samt trycka på spacetangenten när Matte ska spela DotA.

Detta är med andra ord min bästa fyrbenta vän i världen. Jag vet att vi kommer ha massor av skoj i Skara och jag ser verkligen fram emot i morgon. Äventyret började redan på IKEA, men på nått sätt har jag inte fattat det ännu. Här i slutet av inlägget får ni en supersöt bild på Illidan när han ligger och gonar precis så som katter ska.

Kommentera

Publiceras ej