Fullständigt totalnervös

0kommentarer

Alltså.

Jag loggar in på mina sidor på studera.nu för att se om det möjligtvis har kommit ett antagningsbesked 2. Om och om igen tittar jag. Det är ju faktiskt i början på augusti nu.
Då och då kikar jag in på csn.se för att se om de behandlat min komplettering ännu.

Jag håller på att gå sönder av all nervositet. Jag vill bara få se ett positivt antagningbesked. HoppasHoppasHoppas.
Tills dess går jag runt och gör saker jag knappt minns att jag gör. Idag satte jag t.ex ihop en träpall jag haft liggande. Träplugg och trälim, hammare och tidningar att ha palldelarna på så jag inte råkade kladda ner någonstans och efter 10 minuter var pallen alldeles färdig.

Jag har öppnat upp Stall Blåklinten och tänkt att skriva. Det går inte. Jag spelar Bejeweld, men jag är så stressad att jag inte kan klicka ordentligt. Utmattad är nog rätt ord. Kan inte titta på TV, sover dåligt gör jag för att jag är så uppe i varv. Faktum är att jag inte har den blekaste aning om vad jag ska hitta på tills dess att jag får antagningsbesked 2 i handen. Eller digitalt.

Och tänk om det inte är positivt? Det vågar man ju knappt tänka på. Det liksom måste vara bra. Det måste stå antagen i beskedet. HoppasHoppasHoppas.

Kommentera

Publiceras ej