Phat Lewt

0kommentarer

Efter en natt bestående av åtminstone sex timmars sömn, tack vare en julklappsinslagning som varade till någonstans strax efter tvåtiden på natten, steg jag upp och hämtade min julstrumpa! Ooh, jag tycker så mycket om min handstickade enorma julstrumpa som jag fått av mormor. På den finns en bjällra, ett tomeansikte, en krans, en katt, mitt nam, ja en hel massa saker instickade. Eller, instuckna? Det tål att tänkas på, för oss som gillar små ordvitsar. I den fanns den helt klart bästa looten i gamet. Chokladtomten.

Av min pojkvän erhöll jag en Epic Chokladask, med säkert +12 i Happiness.

"Games and adventures may not be enough,
even though your tauren warrior is tough.
Sometimes you might need an extra kick.
So I give you the color of epic..."

Slutligen vill jag tacka Varget för att han har gett mig löss. Tack!

Julfrukost


Jag och Lusse julkelar

Kommentera

Publiceras ej