Hazardlan

0kommentarer

Ojoj vad veckorna hinner gå! Men så är det när livet händer.
Vecka 44 var det som vanligt Hazardlan, och vi hade det awesomeligt roligt. Nästan roligare än vanligt, för det var så mycket bra som hände!
 
  • Jag hade Ginger med mig som denna gång var där mycket i egenskap som konsult. Jag behöver nämligen lära mig att delegera, av flera anledningar. Dels för att sprida kunskaper om hur man gör olika saker, men också för att jag inte ska bränna ut mig. Han har så mycket bra input och lyckades komma på både en och två riktigt nice saker som vi kunde förbättra på plats.

  • Jag höll ett tal där jag bad om förändring, om att staff ska ta på sig mer ansvar för att utveckla föreningen. Talet var tungt, som en av mina vänner uttryckte sig. Och detta fick resultat. Många i staff har hört av sig och vill göra saker, jag tror mycket hängde på att de inte visste att detta fanns att göra. Klassiskt för idella föreningar tror jag...

  • Vi spelade in klipp till den musikvideo jag ska göra till Hazardlåten vi spelade in. Jag tänker mig att den kanske kan komma ut som en decemberpresent till våra lanare. Vi hade hysteriskt roligt i alla fall. Så många sexskämt har väl aldrig förekommit på våra lan tidigare... Inte för att detta betyder kvalitet nödvändigtvis, men vi hade väldigt roligt, och det var väldigt sent och vi var väldigt trötta. Och tänker inte en Ardente sig för när hon beskriver hur hennes skådisar ska göra när de ska göra en lanhög utan börjar med att beskriva det som att "staff ska komma över lanarna" ja då kan det inte bli annat än fnittrigt...

  • Staff var så ruskigt duktiga under uppbyggnaden och under rivningen. Wow!

  • Lan-Jeopardy! blev en hit.
Men vad är ett inlägg om Hazard utan Hazardbilder? Ingenting förstås! Har ni Facebook kan ni se resten som tagits av mig här.
 
 
Lan-jeopardy!
 
 
Hela Lan-området.
 
 
Nyman is bringing sexy back.
 
 
Jag och Drakir, vi castade Dota 2 tillsammans detta år också.
 
 
Orbin, så himla bra! Är nu el- och kioskansvarig. Och ser sjukt förvånad ut när vi pratar med honom.
 
 
Jag och Todes som denna gång fick vinna SC2! Good job, brother!
 
 
Reglerna för colahävarkinderätarleksaksbyggartävlingen förklaras av Spacy.
 
 
Formation lanhög under inspelningen.
 
 
Vi testade massor av olika hisscener. Till sist nöjde vi oss med en Gangnam Style-scen. Så småningom får ni se den!
 
 
Ultimate lankärlek. Ginger sjunger kärlekslåtar för fullt och resten körar. Detta var bland det bästa vi gjorde på hela lanet, och efteråt var det flera som sa att detta, detta var det bästa lanet och just denna inspelning var anledningen.
 
 
Slutligen en sista bild på mig och min Ginger. För att den är jättefin och för att jag tror den speglar vår kärlek till varandra. Lite som att jag hoppas att resten speglar den kärlek som finns inom föreningen Hazard.

Kommentera

Publiceras ej