Hazardlan vecka 44 2013

0kommentarer

Nu är det äntligen spikat, det blir ett höstlan i år!
 
 
Denna gång blir det tajtare än någonsin i planeringen. Först nu har vi fått ett defintiivt ja så att vi får använda Fredrika Bremergymnasiets lokaler. I grevens tid! Vi har mindre än fyra veckor på oss att ro i land detta nu. Tack och lov hjälper det ju att man kan återanvända mycket av planerinen sen föregående lan och givetvis hjälper rutinen till en hel del. 
 
För er som vill veta så kommer höstlanet att gå av stapeln torsdagen den 31:a oktober och fortsätter till söndag den 3:e november. Och det kommer bli awesome!
 
Eftersom jag är staff- och schemaansvarig så måste jag ju passa på att ragga lite staff också! Är det någon som känner att staffa skulle vara kul så kan ni klicka här. Mamma, jag vet att du vill! Vi behöver trevligt glatt folk som vill umgås med andra glada och trevliga nördar. Vad behöver du kunna? Antingen att kunna sitta i en kiosk och sälja saker (vårt kiosksystem är mycket enkelt) städa lite, prata lite. Om du är duktig på el, nät, spel eller media så finns det platser i grupper som ägnar sig åt detta också! Kan du något helt annorlunda som vore bra på ett lan, ja då är det inte helt fel det heller.
 
Jag hoppas vi ses där!
Denna gång tänkte jag försöka blogga lite mera bakom kulissernaaktigt. Det kanske kunde vara roligt?

Kommentera

Publiceras ej