När den sista colaburken är pantad...

1kommentarer

När den sista colaburken är pantad, och händerna är alldeles kladdiga av läsk och fötterna liksom klistrar sig mot golvet vid Coops pantstation så till den grad att jag och Drakir fick be om en skurhink.
När alla kinderägg är uppätna och colahävarkinderätarleksaksbyggartävlingens segrare är korad.
När alla bord är tillbaka i hemvisterna och i matsalen.
När alla kablar, kylskåp, små röda klämmor och skyltning till sovsalar är nerpackade i källaren i väntan på nästa tillfälle.
När den sista besökaren gått, staff har ätit sin middag och bereder sig för att packa bilen.
Då är lanet slut. Då, är lanet slut.
 
CaptainCiwiel har hunnit lägga upp en hel del bilder från lanet, de jag har tagit är dock inte med där, jag har inte hunnit redigera dem ännu. Här kommer några av mina bilder, samt en på mig och Todes som Ciwiel har tagit =)
 
Jag och Drakir refererar Dota 2-finalen. Första gången jag får babbla i två timmar om Dota!
 
Från prisceremonin, alla i publiken som säger LANET när jag försöker ta bra bilder.
 
Vem kan leva utan en pumpa under Halloween? Stor sorg när vi slängde den efter lanet. Det var inte jag som gjorde det. Då hade den blivit kvar tills den möglat...
 
Todes som spelar SC2. Om ni tittar riktigt noga så ser ni att bilden är relativt skarp. Överallt, utom, hans vänstra hand! Han rör den helt enkelt för fort för att min kamera skulle hinna med xD
 
Colahävarkinderätarleksaksbyggartävlingen!
 
Folket från Shade, Manic, och vad hädanefter känd som Kinderäggshalsbandskillen! Nej, jag tror inte han åt alla själv. Sant är att halsbandet blev längre och längre ju längre lanet höll upp,
 
Sista bilden får bli på mig och Todes. <3
 
Slutet gott allting gott. Detta lan gav dock mersmak. Inte långt kvar tills januari, och sedan har vi ju vecka 9-lanet, plus att det kanske finns chans för ett jullan. 

1 kommentarer

Mamma

06 Nov 2013 14:08

Åh vad kul att se bilderna och ÅH vad tråkigt det var att inte få vara med hela tiden!
Pumpan är den finaste jag sett och jag hoppas Coop uppskattade att ni städade efter er.... ;-)

Kommentera

Publiceras ej