I kiosken på Hazard

0kommentarer

Två kioskpass på Hazard är till ända. Trots att de är på tre timmar plus en timma för kassaräkning och städning flyger tiden iväg! Kiosken är något av en samlingspunkt för både lanare och staff. Jag har ännu inte hunnit ta så mkt bilder från lanet och turneringarna har ännu inte startat, men här kommer lite bilder från främst kiosken i alla fall. Mer bilder kommer absolut. Ska försöka installera om WC3 och se om jag inte kan få spela lite i Warlockturneringen senare i natt tillsammans med Todes. Sitter dock på kioskpass ungefär vid samma tid, så vi får se hur jag ska lyckas. I värsta fall får jag ta med mig laptopen till kiosken och sedan bolla runt på chokladbollar, päronmer samtidigt som jag försöker knuffa ut folk i lavan!
 
Jag och Todes. Jag inser att när jag ler så bullar mina kinder upp jättemycket och täcker mina ögon o.O
 
Toasten tog slut nästan rekordfort så ett par av våra underbara staffare plus Fluffigt närmast till vänster satte igång att göra fler.
 
Lite bus hann jag också med. Orbin fick fina prickar på kinderna.
 
Hittade en kompis till Richard!
 
Och bara appropå så skickade Todes WC3 via Skype. Det tog 1 minut att dra hem och ytterligare 2 minuter att installera. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej