Trött

0kommentarer

Gårdagen försvann i ett töcken av trötthet. Jag steg upp på tok för tidigt för att slåss med tvättstugan, jag vann för ovanlighetens skull, innan det blev dags att ta sig till skolan och möta upp Linnéa.
 
Vi gick igenom hennes arbete eftersom jag är hennes kritiska vän, och sen så öppnade jag upp mitt arbete i Word för att kunna köra en stavningskontroll. Hm. Finns det något som heter utmattningsdyslexi? Om så är fallet tror jag att jag har det. Jag brukar vanligtvis inte stava fel. Nu var det stavfel både här och där och mittemellan. Allt från missade bokstäver till felstavade ord men också där jag bytt plats på bokstäver. Nu är i alla fall det gjort och planer är idag att börja ta itu med alla kommentarer min handledare har satt i mitt arbete.

Kommentera

Publiceras ej