Regnet smattrar mot takfönstret...

0kommentarer

Takfönster har sin charm... När det regnar och dropparna smattrar mot fönstrarna kan jag inte låta bli att tänka på en varm pläd, en brasa och att ha det allmänt mysigt. 
 
Jag sitter och donar med min powerpointpresentation och inser redan nu att jag kommer få vara mycket tidseffektiv om jag ska kunna pressa in allt intressant på 15 minuter, och då har jag ändå skalat bort en hel del! Ta bara upp det intressanta säger ni... Jag brukar vara bra på detta, men det är betydligt krångligare när jag nu har en studie att redovisa, för att inte tala om metoderna! Nåja, jag tog tid på ett långt stycke text jag har skrivit, och det tog trettio sekunder. Baserat på detta har jag tid med trettio bilder och jag har nu tjugo... Detta borde alltså gå, eller hur?
 
Och ja just det ja, Fluffigt kommer hit idag! Idag när det är 23 dagar kvar...

Kommentera

Publiceras ej