Först ut

0kommentarer

Idag fick vi äntligen presentationsschemat som inkluderade information om opponentskap. Jag ska få nöjet att opponera på Elisabeths arbete Etik inom djuromvårdnad – attityder runt anmälningspliktDet ska bli riktigt intressant! Själv ska jag lämna in mitt arbete till en av våra många Sandror. Och ja just ja, jag är förste man ut! Hahaha. Kort sagt får min powerpointpresentation och medföljande tal lite mer uppmärksamhet än mitt skriftliga arbete just nu.
 
Tänkte visa er lite av de bilder som kommer dyka upp på presentationen.
 
Här mäter vi Illidans bakben när han står på marken. För att få honom att stå stilla lockar jag med kattmyntegodis.
 
En annan metod som har visats är att man helt enkelt lyfter upp katten varpå måtten kan tas. Här demonstreras även detta. Om ni undrar varför Illidan ser så otroligt less ut så är det för att vi har försökt få till alla möjliga och omöjliga situationer. Detta är kanske den trettionde bilden i ordningen.
 
Denna kanske blir för liten för att ni ska kunna se vad som händer tydligt... Vi får se.
 
 
Detta är en fotosekvens där jag försöker Illustrera att katter mer än gärna går iväg när man försöker mäta deras bakben... Vi får se om den kommer ingå i presentationen, det kan ju hända att den blir för liten helt enkelt... Kanske att jag måste göra den större, vi får se!

Kommentera

Publiceras ej