Djursjukskötare med rätt att djursjuksköta!

0kommentarer

Sedan den 3:e juli då jag äntligen erhöll mitt brev från jordbruksverket kan jag nu titulera mig legitimerad djursjukskötare!
 
På hyllan i sovrummet står nu mitt examensbevis från SLU samt legitimationsbeviset från Jordbruksverket och väntar på inramning. Min underbart snälla fästman hämtade ut mitt brev medan jag var på jobbet och åkte sedan iväg till Bagarmossen för att ge mig det. Dagen till ära firade jag med att sätta min första permanentkanyl som legitimerad. Hur det gick? Klockrent.
 
Som om allt detta inte var nog kommer jag nu få möjlighet att bli upptränad på vårdavdelningen nästa vecka. Det var roligt och mycket lärorikt under min praktikperiod, så det är något jag ser fram emot. Jag måste säga att jag står fast vid mitt tidigare påstående. Jag har den bästa arbetsplatsen.

Kommentera

Publiceras ej