Julkrans 2013

1kommentarer

Åh Facebook. Ibland kommer där upp en och annan inspirationspärla. Som när en arbetskamrat länkade en krans som hon tänkte arbeta med denna jul. Jag blev inspirerad, klickade in, och fick massor av idéer eftersom Panduro som var butiken ifråga visar upp olika pysselförslag. Blev inte bättre än att jag åkte in till Panduro och handlade en krans, två sorters band, limpistol och limstift och blomstertråd (som aldrig gick åt, men i alla fall). Ur min jullåda hittade jag en riktigt korpulent domherre, på Coop små plastflugsvampar och ute i skogen lingonris, näver, kottar och en massa saker som jag inte vet vad det är, hahah! Tänker passa på att säga att all näver låg lös på marken, jag har inte slitit av björkar deras kostym! xD
 
Bilder? Klart det kommer! För övrigt, denna lilla limpistol är jag kär i. Den är fantastisk. Aldrig mera limstift.
 

1 kommentarer

Mamma

01 Dec 2013 15:34

Härligt att även du pysslar inför jul! Kransen är så fin och nu har du en stomme att använda nästa år och nästa och nästa.....

Kommentera

Publiceras ej