Illidan leker in julen

0kommentarer

Ni vet väl om att det finns en liten sång om skogskatten och skogen? Inte? Här kommer texten.
 
"Skogskatten längtar efter skogen,
skogen är skogskattens hem!"
 
Katten blev så glad när julgranen kom upp. Först var lyckan enorm när jag kasserade julgranskulor som han fick leka med, och därefter hängdes det ju upp kattleksaker i hela julgranen! Med kameran i högsta hugg struntade han för en gångs skull i mina närgångna fotoförsök, uppslukad som han var över undehållningen, och lät mig ta följande juliga bilder!
 
Ah, den domesticerade skogskatten i sin naturliga miljö, plastgranen!
 
Åh plastgran, jag älskar dig så!
 
Låt mig älska dig! 
 
Najs! Kattleksak i granen!
 
"Gotcha! Nom nom nom..."
 
"Omf omf"
 
Som vanligt tänker jag påminna om att inte lämna era djur med tillgång till presentsnöre, andra snören, levande ljus, choklad, julstjärnor, hyacinter, tuggummin eller något annat som är roligt men farligt.
 
God Jul!

Kommentera

Publiceras ej