Naturliga hovar

0kommentarer

Idag har jag ägnat mig åt att bocka för alla små saker jag har att göra på min alldeles för långa attgöralista, den fylls på hela tiden också, och en av de saker jag ägnade mig åt var att snygga till de sista bilderna på Kurt. Ska vi vara riktigt noggranna så tog jag mest bilder på Kurts hovar, men givetvis blev det både en och flera bilder på hästarna i övrigt. Några av dem tänkte jag visa här. Som vanligt får ni använda mina bilder, så längde de inte på något vis går till försäljning.
 
 
Så här ser en nyskurad oskodd hästhov ut.
 
 
Han står lite utåtroterad med hovarna på den här bilden, men det är mest för att han råkade placera sig så. Så vitt jag vet har han väl ingen felställning, eller hur fäsk?
 
 
Kurt i egen hög person! Visst är han väl en fin frukt?
 
 
Jag vet inte vad den här damen heter, men hon var väldigt nyfiken och lekte med en stor trädgren när vi var där.
 
 
Flinga var så fin i solen så! Hon tillhör Madelene, som har sin medryttarhäst i samma stall som fäsk. En riktigt mysig hund som jag minns att Illidan kom väl överens med. Till skillnad från valpar som kan vara riktiga energiknippen har Flinga en förmåga att kunna lägga sig ner och ta det lugnt. Mycket bra när ens katt tycker om att få undersöka främlingar i lugn och ro...

Kommentera

Publiceras ej