Intro Dovis 2

0kommentarer

Oooh det verkar vara en massa spännande i Dovis 2! Bland annat ingår ett studiebesök där vi får lära oss om tandbehandlingar, blodprovstagning på häst, kateterisering och en himla massa bilddiagnostik!

Vi har en halv seminariedag i halvklass tillägnad bilddiagnostik, och samma dag är enda chansen för mig att övningsköra inom en rimlig framtid. Suck. Nu ska jag försöka byta till eftermiddagsgruppen i alla fall, så att jag får köra på förmiddagen som planerat. Min körlektion den 31 blev tyvärr överkörd av en obligatorisk övning på Axvalla travbana. I och för sig en rolig övning, blodprov och injektionstektnik, men samtidigt börjar jag ju oroa mig för att hinna ta körkortet innan året är slut. Kanske hinner ändå, jag är kvar i Skara tills dagarna innan julafton, så jag måste ju inte ta det i början av december. I slutet går precis lika bra.

Kommentera

Publiceras ej