Hemlängtan

0kommentarer

Idag blir det bara ett emoinlägg.
Jag vill åka hem. Punkt. Jag tycker lektionerna är intressanta och kompisarna är super men nu vill jag hem! Jag känner mig instängd och isolerad. Humöret dyker och inspirationen likaså. Jag kommer till ett läge när jag inte kan göra något för att muntra upp mig själv.

Har i alla fall lånat Veterinary Nursing för att ta reda på mer om epilepsi till PBL-fallet. Var även ute på körlektion idag och även om det kändes alldeles förfärligt bläigt så inser jag hur mycket jag lär mig för varje lektion. Verkligen. Jag blir bättre och bättre på att söka av området efter skyltar och folk. Är fortfarande världsbäst på placering i liten rondell, haha. Det jag hade störst problem med var att komma ihåg vilken hastighet det var. Körskoleläraren påpekade klokt att hon har släppt mig nu. Nu kan jag så pass mycket att jag måste börja lära mig att tänka själv, det kommer att bli fel och det är så vi lär oss. Mycket sant. Och samtidigt så förvirrande ibland. För gissa vad, ibland har jag inte någon aning alls om vd jag borde göra.

Nu väntar jag på att Fluffigt ska komma hem så vi kan göra något roligt innan jag ska försöka plugga. Drakir skulle iväg på ett möte och kunde tyvärr inte lira BLC med mig tidigare idag.

Kommentera

Publiceras ej