Frukost gör dagen så mycket bättre

0kommentarer

Om nom nom säger jag bara. Idag har jag garderat mig. Köpte två mackor med skinka här nere i butiken runt hörnet, och då pratar vi en sådan där rund fralla som man skär i två, fylld med smör, skinka och massa gurka, för tio kronor styck. precis lagom. En har jag ätit nu på morgonen och den andra tänker jag ta med mig till den långa promenaden för dagen. På så sätt slipper jag bli hungrig och tappa viljan att vara på praktiken.

Solen skiner för övrigt. Jag var ute utan jacka och det kändes inte alls kallt, så jag tar nog bara med mig en munkjacka till jobbet idag. Kanske kan bli ett riktigt trevligt avslut på vardagsveckan, och extra bra blir det förstås om mitt paket bara ville dyka upp också! Man blir ju nojjig och undrar om det har försvunnit.

Kommentera

Publiceras ej