Roadtrip till Göteborg

1kommentarer

Sent igår fick jag och Hector fnatt och bestämde oss för att vi var riktigt less på Skara. Vi sitter och längtar efter att eventuellt få flytta in i en lägenhet vi har tittat på, och vi var precis klara med den mastiga hemtentan. Bäst som vi satt där och funderade på vad som kunde muntra upp oss, så fick vi en ny galen tanke, och detta var efter att vi bestämt oss för att inviga toastjärnet, (tack så mycket morbror Anders!) det var helt klart dags för en ny piercing!

Sagt och gjort, jag ringde Cecilia som var helt på idén, och även om grundtanken var att vi även skulle fika i Göteborg blev utbytt mot att gå på IKEA så kunde vi inte ha gjort ett bättre val. Jösses vad roligt jag hade på vägen hem när Cecilia tävlade mot en stor blå buss som försökte smyga om oss på motorvägen. En stund efter att vi kommit förbi honom körde bussen upp jämsides med oss igen, varpå Hector glad i hågen vinkade åt busschaffören som skrattade glatt åt oss.

Jag stoltserar med ny navelpiercing och Hector har en industrial som går igenom översta delen på örat, bilder kommer, just nu måste svullnaden få gå ner lite så det ser ordentligt ut! Lite nöjd är jag över att jag precis som i min tanke häromkvällen kan lägga mig på britsen och utan mycket problem få det hela gjort. Inget sjåpande här inte. Hectors piercing var lite värre, där måste sylen (eller egentligen kanylen) igenom två gånger innan smycket träs i. Så är det ju när en piercing har två utgångshål desvärre. Jepp, bilder får vi se fram emot förhoppningsvis imorgon om allt ser bra ut. Ska snart ta en dusch och löddra in med lite bakteriedödande tvål.

1 kommentarer

hector

15 Jan 2011 21:29

HAHAHAHA jaaaa vad roligt det var med bussen, fick en ny skrattattack när jag läste det xD

Kommentera

Publiceras ej