Samma misstag i år igen

1kommentarer

Tänk att varje år gör jag samma misstag.
Jag talar givetvis om melodifestivalen.

Ett nytt år kommer och jag intalar mig själv ånyo att detta år kommer bli året då jag får se något riktigt bra! En intelligent komisk text, en medryckande melodi eller ett fantastiskt nummer. Varje gång blir jag besviken. Nu har jag insett att det beror på den stora skillnaden mellan mitt mera rock och tranceinriktade musiksinne kontra det som Bert och kompani tycker är riktig rejäl svensk schlager. I klartext: mesig pop utan mening.

Däremot var sällskapet för kvällen oerhört roligt, jag älskar att få skratta såhär mycket! Vi såg på Trassel, Disneys rapunzelsaga och åt pizza, varefter det var dags för Melodifestivalen. Allt utom det sista var jätteroligt. Imorgon ser vi fram emot min bakkonst och en spelkväll.

1 kommentarer

hector

05 Feb 2011 21:53

nu börjar det närma sig något, men jag väntar fortfarande på att du ska säga det, ordentligt.

Kommentera

Publiceras ej