Ont i kroppen

0kommentarer

Redan igår och dagen före det och dagen före det kände jag hur mitt baksidan på mitt vänstra knä började göra ont och ge upp. Riktigt ont gör det att gå i trappor, men vadå, det gör väl inget, jag bor ju bara på fjärde våningen?
Hector har också fått sig en törn efter allt flyttande. Rykten har talat om ryggont samt åtminstone fyra stora blåmärken. När jag får lite ont som nu, då brukar jag tänkta på Weird Al som har gjort två bra sjukhuslåtar, den ena heter Like a surgeon, och den jag tänkte visa nu heter Living With a Hernia.

Vi har inget bråck, men jag känner mig precis lika stapplig! En favoritdel är när han räknar upp de olika bråcktyperna som finns, och  nu när jag lärt mig mer om vad saker och ting kallas med vetenskapliga namn har jag börjat förstå vad som faktiskt menas med exemplena också. Morgonflum från Ardente, nu får ni bli glada av videon istället.

Kommentera

Publiceras ej