Djurjulsång!

0kommentarer

Idag ska jag varva plugga med att göra testprov och städning. Har gjort fem testprov på min körskolehemsida, och då fått mellan 62-68 rätt av 70. Minns inte vad jag fick på körkortsportalens onlinetest... Kan ha varit 53 rätt, men det verkar så skumt att jag skulle ha haft 17 fel, för det hade jag verkligen inte när jag gick igenom frågorna sedan... Hmm. Nåja, det kommer bli bättre och bättre, jag lär mig ju nytt hela tiden. Satt och frågade ut Grinchen igår mellan Dota2-matcherna. 

Nu ska jag släppa på körplugget ett tag, det fastnar bara så lätt när jag är så fokuserad och nervös. Det var allt jag tänkte på när jag skulle sova! Nu gjorde jag det precis igen, visst gjorde jag? Okej, nytt försök! Denna video kan jag ha postat tidigare, jag hittade tvåan idag så jag vill förvissa mig om att ni sett ettan innan jag lägger upp den andra. Denna är från Talking Animals på youtube, går att göra en like på Facebook om någon är sugen... En massa människor från youtube har skickat in videoklipp på sina djur när de pratar varefter Andrew Grantham klippte ihop dem och sjöng in sången. Titta själva!

Kommentera

Publiceras ej