Hur kan jag glömma laddaren?

0kommentarer

Jag har packat ner docka och laddaren till kameran, usb-kablar till mobilen och så en vanlig, men jag har glömt min mobilladdare! Åtminstone kan jag inte hitta den och jag har inget minne av att ha packat ner den. Åh så frustrerande. Det blir till att låna mammas gamla Nokialaddare, om den nu passar, när jag träffar henne på torsdag men onsdagen blir nog utan batterier är jag rädd. Så frustrerande i den värld vi lever i idag. Är det någon som har en brevduva att låna ut undrar jag?

För örvrigt är det minst sagt intressant att städa hemma hos Fluffigt. För nån halvtimma sedan försökte jag hitta ett påslakan och bestämde mig för att börja leta i skåpen från höger till vänster. Skåp ett: smutstvättspåse och grendosa. Skåp två: stekpannor (?!). Skåp tre: kläder i vild oordning och ett mintgrönt påslakan. Det jag vill säga är inte att Fluffigts ordning i egentlig mening är sämre än min ordning i hemmet, det jag vill säga är att min förmodligen är betydligt lättare att hitta i!

Kommentera

Publiceras ej