Paket till mig!

0kommentarer

Inte nog med att jag fick ett paket idag, jag fick två! Det ena innehöll vår efterlänktade kurslitteratur, kort och gott en anatomibok för djursjukskötare och andra djurvårdsintresserade. Dessutom fick jag min nya mobil. Nu har jag suttit och lekt litegrann för att hitta de nödvändigaste funktionera och lära mig min nya pekskärm, usch, men strax ska jag ta och kika lite på min nya bok också. Och betala för dem för den delen.

Just nu känner jag mig verkligen trött. Jag är utmattad både mentalt och fysiskt. Jag har gått en hel del idag i kombination med för lite sömn, katten väcker mig på nätterna, och dessutom har mitt huvud proppats full med ny kunskap. Det känns som om jag lärt mig massor, men att det ändå är ännu mer än massor som jag bör ha pressat in innan helgen är till ända.

Jag har minst fyra blogginlägg jag vill skriva idag, telefonen ska jag lära mig, renskriva anteckningar som totalt kommer hamna på runt 10 A4-sidor, skriva mitt omvårdnadsarbete färdigt, lära mig alla nya latinska glosor, städa och laga lite mat. Jag tror det blir till att göra en lista på saker som ska göras. Det brukar bli bäst så.

Kommentera

Publiceras ej